jeudi 29 avril 2010

Полшийн ерөнхийлөгч асан Л.Качинский

Саяхан болсон агаарын тээврийн нэгэн томоохон осол аваар бол яахын аргагүй Полшийн ерөнхийлөгч асан Л.Качинский болон түүний эхнэр, бусад төрийн өндөр албан тушаалтнуудын сууж явсан Ту-154 нисэх онгоц Оросын Смоленск хотын ойр осолдсон явдал байлаа. Энэ бол яахын аргагүй эмгэнэлт хэрэг. Миний хувьд бол төрийн тэргүүн нь онгоцны осолоор амь үрэгдэж буйг сонсож буй анхны тохиолдол юм. Үүнийг сонсоод миний таньдаг танил полш оюутан маань санаанд оров.
Уулзаад л би хэллээ. Ерөнхийлөгч чинь онгоцны осолоор амь үрэгдсэнд туйлын харамсаж байгаагаа илэрхийлж байна, үнэхээр золгүй явдал болжээ гэлээ. Нөгөө полш оюутан маань ч гэсэн, тиймээ гэхдээ санаа зоволтгүй гээд л бараг л юу ч болоогүй юм шиг байнаааааааа. Би гайхлаа. Тэгсэн нөгөөдөх маань яг л урдийн байдаг шигээ инээгээд л, ер харамсаж, эмэгнэж буй шинж алгаа. Би бүр гайхаж орхилоо. Бүхэл бүтэн улсын тэргүүн нь амь үрэгдчихээд байхад. Би л өөрийн улсын ерөнхийлөгч биш байтал, өмнөөс нь эмгэнээд байхад нөхөр тоож буй шинж алгаа. Дахиад л асуулаа. Чамд ямар нэг өөрчлөлт мэдрэгдэхгүй байна уу, улсын тэргүүн чинь чадарчихлаа шүү дээ гэтэл. Харин тийм, би уйтгартай байна. Гэхдээ зүгээрээ гээд ёстой авч хэлэцдгүй. Тэгсэн нөхөр улаан улс төрч, зүүний чигийг баримтлагч, ерөнхийлөгч асан Л.Качинский барууны чигийг баримтлагч байж л дээ. Тиймээс нөхөрт эмэгнэн гашуудад байх зүйл байхгүй байсан бололтой.
Ерөнхийлөгч асан Л.Качинскийн тухай туйлын товч :
Тэрээр 1949.06.18-нд Варшав хотод ихэрийн өрөөсөн болон мэндэлжээ.
1962 онд өөрийн ихэр дүү болох Жаравлогийн хамт Полшийн нэгэн түүхийн сэдэвт кинонд тогложээ.
1989.06-р сард Синатад сонгогдон оржээ.
2000 оноос хууль зүйн яамны сайд
2002 онд Варшав хотын захирагч
2005.10.23 – 2010.04.10 Бүгд Найрамдах Полш улсын ерөнхийлөгч.

Яаж ч бодсон ямар л олиг байв гэж. Ядаж ганцаараа явсан бол дүүрч. Эхнэр, за тэгээд хажууд нь төрийн өндөр албан тушаалтнуудаа хавчуулчихсан.
Манай авилгалчид бөөндөө энгэж яваад нэг осолдоосож, авилгалчдыг нь зочроож, ард түмнийг баярлуулдаггүй юм байх даа.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire