1. Зорилгоо тодорхойлох,түүнд хүрэх төлөвлөгөө боловсруулах
2. Танил хүмүүсийн нэрсийн жагсаалт гаргах
3. Урилга промоушн хийж сурах
4. Презентац явуулж сурах
5. Бүтээгдэхүүнийг хэрэглэх
6. Бизнесийн багажаа бүрдүүлэх. Цаасан дээр буулгасан мөрөөдөл зорилго болон хувирдаг.Тодорхой зорилго тавьснаар Та хаашаа явж байгаа, юунд хүрэхээ мэддэг болно. Зорилготой хүн бартаатай замаар ч урагшилдаг, зорилгогүй хүн шулуун замаар ч явж чадахгүй.
1. Зорилго нь :
1. Тодорхой байх
2. Цаасан дээр буусан байх
3. Эхлэх, дуусах хугацаатай байх
4. Бодитой байх
Энэ бүхний цаана Таны: -юу хийхийг хүсэж байгаа -хаашаа явах - юуг харж ойлгох -ямар эд хөрөнгөтэй болох - хэнтэй бодол санаагаа хуваалцах зэрэг нь тусгагдсан байна. Зорилгодоо хүрэх жижиг алхамуудыг төлөвлөгөө гэнэ. Төлөвлөгөө нь хугацаагаараа : - ойрын - дундын - хэтийн гэж хуваагдана. Төлөвлөгөөндөө: - хэзээ - хаана - хэнтэй хамтран - юунд тулгуурлан - ямар зүйлийг хийх вэ гэдгээ тодорхой тусгасан байх шаардлагатай.
2. Танил хүмүүсийн нэрсийн жагсаалт /ТХНЖ /
Бизнесийн хамтрагчаа олохын тулд алтны уурхай болсон ТХНЖ-ыг гаргах шаардлагатай. Танил хүмүүсийн нэрсийн жагсаалтыг : -100-аас доошгүй хүнээр бүрдүүлэх - байнга баяжуулах/ найз нөхөд, хамаатан садан, айл хөрш, ажлын хамт олон, зургийн цомог, утасны жагсаалтаа үзэх гэх мэт/
3. Урилга промоушн
Бизнес , бүтээгдэхүүнээ санал болгох уулзалтандаа урихдаа - итгэл үнэмшилтэй - эрч хүчтэй - сэтгэл хөдлөлтэй байхыг чухалчилна. Урилга нь товч тодорхой , хугацааны хувьд сонголт хийх боломжтой байх. Урилгыг : -биеэр - утсаар - зараар - танихгүй хүнийг урих - гуравдагчаар урих - хуурамчаар урих хэлбэрээр хийнэ. Урилга нь 2 минутаас хэтрэхгүй байна. Промоушн гэдэг нь хөдлөх гэдэг утгатай англи үг энэ бизнесийн мотор. Аливаа зүйлийг бодти байдалд тулгуурлан магтах. Үүнийг: - сүлжээний марктингийн системд - компанидаа - бүтээгдэхүүндээ - маркетингийн төлөвлөгөөнд - спонсортоо - лидерүүддээ - өөртөө - шинэ дистрибьютертээ - ном, гарын авлага, баг компандаа гэх мэт бүх зүйлд хийж сурах шаардлагатай .
4. Презентац (мэдээллийн үйл ажиллагаа) явуулах
Презент нь бэлэг гэсэн англи үг. Тиймэс презентац нь хүмүүсийн үнэн зөв , товч тодорхой мэдээллээр хангаж, сонголт хийх, шийдвэр гаргахад нь түлхэц өгөх чухал ач холбогдолтой. - Компаний тухай 5 минут - Бүтээгдэхүүний тухай 25 минут - Маркетинг төлөвлөгөөний тухай 20 минут - Мотиваци буюу өдөөлт 10 минут
5. Бүтээгдэхүүнийг хэрэглэх
Та өөрөө бүтээгдэхүүнийхээ бүтээгдэхүүн нь байх ёстой.
6. Бизнесийн багажаа бүрдүүлэх
1.Хамгийн чухал багаж бол Та өөрөө. Хүмүүс чамайг худалдаж авах учраас дараах зүйлд анхаарлаа хандуул! - Гадаад үзэмж - Харилцааны соёл - Мэдлэгийн цар хүрээ - Амжилтанд хүрэх итгэл - Сахилга бат
2. Техник хэрэгсэл - Компаний тухай бичиг баримтууд - Сонины хайчилбар - Бизнестэй холбоотой ном , сэтгүүл - Нэрийн хуудас, энгэрийн тэмдэг - Фото аппарат, диктофон, видео камер - Дэвтэр үзэг
3.Бүтээгдэхүүн хэрэглэсэн үр дүн - Бүтээгдэхүүн хэрэглэхээс өмнө ба хэрэглэсний дараах харьцуулсан зураг - Хэрэглэсэн хүмүүсийн санал сэтгэгдэл
лектор.мн
Aucun commentaire:
Enregistrer un commentaire