jeudi 6 mai 2010

Нэгэн үзэсгэлэн











Энд янз бүрийн үзэсгэлэнгүүд цаг наргүй хаа сайгүй гарах юм. Бүгд л тухайн хүний уран бүтээл, урлаг, гоо сайхны мэдрэмж энээ тэрээг илтгэсэн байх шиг харагддаг. Би гарч буй үзэсгэлэнгүүдийг болж өгвөл орхигдуулахгүйгээр үзчих санаатай. Гэхдээ барагдахгүй юм билээ. Сүүлдээ харж байгаад илүү сонирхолтой, үзүүштэй байж магадгүй гэсэн үзэсгэлэнгээ очиж үздэг болсон.
Энэ удаад нэгэн зургийн үзэсгэлэн үзсэн тухайгаа товчхон сийрүүлсүү.
Өнгөрсөн 04-р сарын эхээр үзэсгэлэнгийн зарыг нь харсан бөгөөд очиж чадахгүй байсаар байгаад дуусахаас нь 2 хоногийн өмнө очиж үзсэн юм. Хоёр зураачын хамтын үзэсгэлэн ажээ. Надад бол их л дажгүй санагдсан. Ямар материал яаж хэрхэн ашигласан тухай нь бол би мэдэхгүй юм билээ. Ер нь мэдэхэд илүүдэхгүй гэж бодогддсон шүү. Үзэсгэлэнг танилцуулсан нөхөр нь надад 2 өдрийн дараа буюу үзэсгэлэн хаагдах өдөр зураачид нь ирнэ, мөн бусад хүмүүс ирж сонирхолтой лекц уншина, боломжтой бол ирээрэй гэлээ.
Би ч сонирхоод тухайн өдөр нь бага зэрэг хоцроод очив. Нилээд их хүмүүс ирсэн байв. Нэг хүн лав яриад дуусч байгаа бололтой. Надад үзэсгэлэн танилцуулаад байсан нөхөр зохион байгуулаад байгаа бололтой нэг хүн танилцуулаад л тэр нь нилээд хэдэн хуудас бүхий цаас гаргаж ирээд л ярьж эхэллээ шүү. Нэг номын талаар ярив. Ховор ном энэ тэр ч гэх шиг, тэгсэн мөртлөө захиалж болно шүү ч гэх шиг, нилээд уншиж байснаа би ер нь бол унших дургүй ч гэх шиг. Тэгсэн атлаа уншаад ч байх шиг. Нэг сонин дундад зууны хийц маягийн царайтай, цэцэг ногоо болсон малгайтай нэгэн.
Бараг л цаг гаран уншлаа. Би ч дуулгавартай сонсож ойлгохыг хичээсэн ч сүүлдээ бүр дуусгахын түүс болсон. Дараагын лекц нь сонирхолтой юм шиг санагдсан ч цаг орой болсон тул би гаран одвоооо.
Цаашдаа өөрийн үзсэн үзэсгэлэнгүүдийн талаар сонирхуулж байх болно.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire